BISKUT RAYA KUALITI DI JAMIN

1) Biskut Dahlia
2) Biskut Almond London
3) Biskut Snowy Almond
4) Biskut Gajus


5) Biskut Ding Dong Bell


Salam semua, biskut raya tahun ni macam tahun tahun yang lepas sememangnya tak pernah miss, tiap tiap tahun wajib ade kat atas meja untuk family dan juga tetamu..bila time raya la..kalau nak beli kat kedai biasa mahupun supermarket rasanya tak puas,  kebanyakkannya nampak menarik tapi bila rasa bagi saya tak de ummp kata orang..hehe..ade juga bila beli pelbagai jenis biskut, rasa semuanya sama...sebab itulah biskut yang saya nak promote ni memang sedap dan berkualiti,
Insyallah sesiapa yang order akan puas hati..setakat ni dah masuk tahun keLIMA saya jual biskut raya ni..Alhamdulillah customer yang sama order.

6) Biskut Snowy Orange
7) Biskut Tart Nenas
8) Biskut Crunch Ball
9) Biskut Kelapa
http://www.vansewashahalam.com/
Top selling : Biskut gajus, Ding Dong Bell, Dahlia - anak anak sangat suka... bukan nak kata yang lain tak sedap, bagi saya semua biskut ni saya suka, tapi yang selalu cepat habis itulah...
Harga : Semua biskut adalah RM22.00/btl/50pcs kecuali Tart Nenas RM24.00/btl/50pcs

Tahun ni harga sama dengan tahun lepas.

Berminat sila hubungi atau sms Pn Yati 012-9326011

Tempahan dibuka sekarang..penghantaran percuma hanya dibuat di kawasan sekyen 18 Shah Alam sahaja. atau terus datang ke rumah.

Terima Kasih.

www.vansewashahalam.com/



Post a Comment

0 Comments